Veckan,

Hejhopp

Vet ni vad jag saknar ? Skolan. Lustigt va ? Faktist inte,det är ju inte själva lektionerna man saknar. Det är ju mer alla vänner och så. Fick ett sms av Fanny imorse. Där frågade hon om jag kom idag, när vi skulle mötas och så. ( för vi tar alltid sällskap till skolan. ^ ) Hur som helst. Då var det fett sorgligt att skriva att jag inte kommer idag heller och så, för jag saknar henne så jävla mycket ! :o Vi träffas ju varje dag i vanligafall. Bortsätt från vissa helger ..

Hur som helst, eftersom jag är hemma idag har jag mest suttit vid datan. Det finns inte så mycket annat att göra ? Men mamma tvingar mej att gå ut en stund typ ta en promenix så jag inte tappar all kondis. För jag har ju knappt gått dom här dagarna .. Så jag tänkte snart ta och fixa i ordning mej, men inte sminka mej för det är ju fett onödigt att göra det om jag bara ska vara ute i fem minuter MAX. Jag vet inte varför jag berättade det här, hade väll bara lust. x)
Dessutom tänkte jag lägga in en veckoplanering. Här kommer den:

Måndag: det vet ni redan. sitta vid datan & ta en promenix.
Tisdag: kurator klockan 1. Sjukhuset klockan 3.
Onsdag: kanske går på en lektion i skolan eller så.
Torsdag: Vara med fanny för hoppninsvis. ( om jag mår bra, och hon inte är allt för förbannad på mej.  )
Fredag: får se hur jag mår,
Lördag: om jag är frisk. åka till stan en snabbis & handla simple plan t-shirt. Två förhoppningsvis.
Söndag: Slappa. (A)

Nu ska jag fan leta efter ackorden till min presslåt. ( warning sign ) (A) 
Bajbaj kära ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0