sen kväll

Hej.

Idag vaknade jag vid tio tiden av att mamma ringde och bad min syster väcka mej. Heja mej .. jag är fortfarande jättetrött. för jag somnade inte förren efter tolv igår, fråga INTE varför. Det bara blev så .. okej, blev & blev. kan snarare säga att jag låg i sängen och sms i över en timme. woho, poäng till mej ! (A) När jag vaknade satte jag med framför tvn. bombade min kära mamma med ilskna sms, och jag är fortfarande sur på henne. Men hon svarade aldrig så jag  ringde henne för att ta ett förhör. liksom, varför väcka mej om jag ändå är hemma? Jag räknade med en usel förklaring, och det var det också .. hon sa att hon typ var orolig att nått hade hänt, för det är inte ofta jag sover till tio ? Whatever.

Idag blir det bara till att vara hemma. Hade däremot tänk klä på mej idag för att bli lite piggare. Det brukar göra susen. Sen fortsätter jag med boken. För har ingenting annat att göra heller. och fanny lånade ju min so-bok igår och skulle lägga den i brevlådan imorse innan hon drog till skolan. men det gjorde hon inte .. jag är lite smått irreterad, för hade verkligen tänk plugga idag .. ! Får välla ringa henne sen. För jag SKA ha den idag. Det är dessutom prov imorgon i so;n kanske går till skolan & gör provet, men det kan jag ju verkligen om jag inte tränat ? nu blev jag bara ännu argare ..
hejdå förböhvelen.

btw, bloggen kommer se tråkig ut några dagar. för pallar inte fortsätta göra klart den.

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: aaw tack så jättemycket!!

2008-09-17 @ 18:45:37
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0