Pappa

Jag kom precis hem till pappa. Tog ungefär en timme att komma hit. Ska jag säga varför ? Jo när jag och min lillebror hade kommit halvvägs stannar han och säger  "JAG GLÖMDE MIN MOBIL !" Jag ba .. Men jippie, bara vända .. -.-
Så nu efter halva dagen är vi framme och jag sitter och lyssnar på musik och är inne på playahead. Men eftersom jag mår så illa tror jag att jag går till vardagsrummet (eller stora rummet för er som föredrar det !) snart och tittar på TV.
För er som bryr er så sörjer jag fortfarande lollos blogg. Buhuhu, fast hon har inte tagit bort den än tror jag ?

Ojuste. Kom på en intressant sak tycker jag. (A) För typ 2 år sen när jag låg på sjukhus kom hon den där fotbollsspelaren som spelar i djurgården dit. Hon som heter typ nått med Victoria. Iallafall. Hon skulle gå en rundtur till alla som låg på den avdelningen som jag. Så fick jag en keps av henne med djurgårdsmärke på hahha (A) Och eftersom att det regnade ute idag skulle jag ta på mej den. Och både min lillebror och pappa är  AIK nördar. Verkligen alltså. Dom står inte ut med att jag är lite mer för djurgården. ( tillexempel när vi skulle på AIK match hade jag djurgårdskepan på mej. Men pappa tvingade mej att ta av den för han trodde folk skulle hoppa på mej -.-)  Så när min lillebror märkte att jag hade på mej den blev han sur och försökte få mej att använda hans keps istället. Men jag ba "min är hetare" Så fortsatte han sura. Så tillslut ´tog jag hans. Okej jag kommer inte ihåg vad jag skulle säga. Vi  höreeeeees !

Ingenbild , för jag är hos pappa. Och där har jag ingen. (Vad jag vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0