jag är sur ..

nu har ja kommit hem ifrån allting. när jag åkte drog jag och mami till solna typ där köpte jag ett par skor. fanns inga fler fina .. iallafall. påväg till solna åkte ju jag buss & tåg. på bussen tappa jag remsan .. jag vet jättesmart så det är väll nån annan lycklig gosse som myser med den nu. :( tur att jag hade två. för sen kom jag iallafall fram till solna. köpte skorna. keka donken, satte mej på nästa buss & fortsatte til lsjukhuset. nu kommer nästa problem. jag tappade bubblan på bussen .fast jag kom på de i sista sekund så jag han hämta henne igen. hihihih. sen iallafall åkte jag till sjukhuset och sen när jag kom dit satt jag och vänta en stund sen skulle jag in till min kurator. det gick väll bra. not -.-'
sen iallafall så väntade jag i typ 45 minuter för då skulle jag till doktorn. å vi prata lite om lite grejjer. sen kom jag till dagens höjdpukt .. PROVERNA . OMG det va hemskt kan jag lova. ( nej jag är inte mesig ) iallafall så tog jag dom .. och då var jag fett sur asså. så jag och mami gick till bussna och hoppa på. eller snarare gick på .. men jag säger hoppa på -sådeså. å då digga jag musik och sms med tixhe. det var roligt. men egentligen inte för jag hade ingen lust att åka dit idag men jag gjorde det ändå för mama tvingade mej :( sen skulle mamma in på någon affär. det var inge roligt för jag var jättetrött. men jag stod ut. sen jag skulle till tåget och då fick ja vänta jättelänge. hihihih men allefall. sen kom jag hem. och då kom jag hem och skulle gå ner i split. omg säger jag bara, jag tänkte göra de på köksmattan och något hemskt hände. jag hade sönder mattan .. de blev värsta maffiga hålet. & mamma va ju i köket då så ja ba låtsades att ja ramlade och typ ba aajjjj 2 min senare. "nu går ja och spelar gitarr" så gjrode jag det. jag tror inte mamma märkt de än.
nu sitter jag här och leker med bubblan och skriver bloggi. (A) goodbye my loverssss. ( james bludt eller va han heter )



det här är min älskade bubblan. söt va ?
jag har faktist fått tillbax respekten för bilar nu. ( trots att en buss nästan mosade min fot idag ! :(


Kommentarer
Postat av: emilia

jag kommenterar B)

2008-09-09 @ 19:29:13
Postat av: Anonym

dumbom. :(

2008-09-09 @ 19:30:17
Postat av: josefin

AV JOSEFINIH btw 'pervoblick'

2008-09-09 @ 19:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0