jag är inte hungrig längre ..

nu har jag ätit och sitter och sminkar mej. framför datan, ( jag vet, jätteskickligt. ) har också bestämt vad jag ska ha för kläder. det bidde ett par ljusa jeans, ett vitt linne & en sån här svart tröjja ni vet. ( kommer inte ihåg namnet -.- ) men det är iallafall en tröjja. skrev jag att jag hade duschat ? om  inte så har jag iallafall det. och dessutom haft hårinpckning. så kalla mej inte lortis asså !

hur som helst så sitter jag och lyssnar på en hund som skäller. och det är inget jag gillar för det stör mej när jag sminkar så jag kanske ser ut som en häxa nu men jag orkar inte bry mej för jag ska ändå inte till skolan idag. (A) förresten ! jag har slarvat bort ett par skor så jag ska få nya. vill ha vintersor oxå .. men eftersom mamma betalar kanske jag inte får det.  okej nu måste fokusera på sminket. för jag ska faktist gå om 35 minuter.
och mamma är sur för att jag stängde dörren så jag får väll öppna igen. nu orkar jag inte skriva mer , även om jag vill.

ajdööööö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0