jag är hungrig ..

okej idag vaknade jag jättetidigt av någon anledning. jo mamma kom in i rummet i SKOR ! och det låter ju inte bara lite. så jag vaknar såklart och tänker liksom aaa de går att somna om och så. Men ikke då, hon sätter på pc;n som låter jävlgt mycke för de är en sån här gammaldags data ni vet. iallafall då blir jag sur och sätter kudden över huvet för att inte höra så mycket men det hjälper inte de heller. för hon slänger ut sej en liten fråga som "är du vaken?" men hörrö  ? hur tänker du damen, hur många fortsätter sova efter såntdär väsen ? inte jag iaf. så jag blir ännu surare och suckar och försöker sova. men .. är de inte självklart att hon börjar skriva ut papper så de låter uttahelvete ?. jorå. och nu orkar jag inte prata mer om det för jag kännerhur blodet åker upp i huvet ..

hur som helst , jag ska snart åka. för ja ni  vet. ( planeringen ) men jag har ännu inte ätit frukost för jag orkar inte. och jag är fett nervös asså, för jag ska ta prover. och det är bland det värsta jag vet. så jag har typ bedövning och sånt men de hjäker ine så jag sitte r& hutrar ändå & typ bölar (?) moget ..
nu måste jag äta frukost för jag tror faktist jag kommer svälta annars. skrivre när ja kommer hem.  ( om jag kommer hem )  och så måst ejag ju hitta kläder och sminka mej och sådant

hejdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0