hehuhhahahe

halluh.

skrev inget igår, men jag har en anledning - jag orkade inte. :( inte nu heller men gör det ändå, för det känns som jag borde det. och det borde jag säkert eftersom att känslan säger att jag borde det, om ni fattar .. jah kan också passa på att säga att jag är jävligt förbannad. så förbuskatförbannad. det går inte att beskirva. men jag lovar, det är vääldigt förbannande. så förbannande att jag inte kan säga. har iof fler anledningar. berättar bara dom minsta.

1;  msn funkar inte. så jag kan inte se vilka som är inne, vilket är jättespännande !
2;  jag har ont i magen. så förnedrande att jag knappt kan sitta här. men gör det ändå, för jag vill det. och vill jag det, så gör jag det. that's it !
3; min låt är slut, och jag orkar inte byta tillbaks. för det är bara onödigt ?
4; min lillebror är störd och kallade mej nyss pundo för att jag sa att jag ska ha datan.
5; för att jag missar hemkunskapen idag.
6; jag tror fortfarande att jorden kommer gå under. och jag har aldrig sagt hur mycket jag älskar mamma. jag vill gärna hinna det innan jag dör. vilket vi antagligen gör snart, eftersom den nya bigbang ska komma. eller gud vet vad dom planerar. jag kan även säga att jag är synsk. så är det nå sista ni vill göra av livet, passa på för om fyra veckor finns vi inte mer.
sen är det två andra anledningar oxå. MYCKETMYCKETMYYYCKET VÄRREEEE ! jag lovar, jag blir fett frustrerad av att ens skriva det här. när jag vet att det finns två viktigare saker att göra. de vill säga, köra revanch på några människor som förstört mitt liv. tack & hej med er säger jag bara !

hur som helst, idag mår jag inte ett skit bättre. konstigt nog. för nu äre därmedbasta dags att bli frisk. fast enligt min hjärna är jag frisk nästa vecka. fast inte helt,det kommer börja med att jag kommer kunna gå på typ en lektion, dagen efter blir jag hemma sen är jag frisk. och som sagt. jag är synsk ! förresten måste jag till skolan. för jag måste ta ett snack med en lärare som jag är arg på. jag är arg på mycket idag. så jag skriver inte mer , för då blir ni lika arga. jag lovar. hejdå käraste ni.


Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: lite svårt att förklara såhär. vilket photoshop som helst funkar nog :)

2008-09-12 @ 16:33:17
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0