Goddag

Sitter här och pratar med louise. Som tydligen ska ta bort sin blogg? Fett synd alltså för jag diggade den ! Menmen .. Idag gjorde jag inte mycket. Pratade med mami i telefon en stund. Sms;at med louise och mest slappat. Hehehehe (a) Mys.
Och så har det dygt upp ett mini problem. Det är helg nu. Nästan iallafall. Och jag hade tänkt mej att dra till papi imorgon och sova där. Men eftersom han sålde bilen och jag typ inte kan gå för jag har inte varit ute på en vecka så är det lite svårt att gå äääända till honom. För det är typ .. 20 minuter dit? Och eftersom mina ben inte vill samarbeta lär det ta typ, minst 40 minuter ? Det är dessutom baaaaaaara uppförsbackar dit !
Nog om detta ! Nu gick lollo och platta någons hair så jag pratar med någon av hennes andra kompisar. (tror jag)
Och jag tror dessutom att det är en trevlig person för jag får små hjärtan av människan ! (A)
Nu måste jag fortsätta vara lite social. pusshej.


 här får ni en rolig bild på henne. (a)
gamla tider. sakna studsmattan. (döda mej inte nu lollo, vet inte om ja får ha den bilden) (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0