Glass

Godmorgon,

Nu sitter jag och fixar naglarna. Har precis läst blondinbellas blogg. Idag  vet jag inte vad jag hittar på. Kanske drar mig ner till konsum en snabbis. Kylskåpet saknar mjölk och jag kan ju inte dricka upp all saft, för vattnet smakar verkligen .. Varmt.  ;p Eftersom min lillebror också är hemma idag är det inte lika trevligt. Så faktist saknar jag skolan lite. Jag har ju faktist inte träffat Fanny sen i måndags och det var då bara en timme !
Nej nu tror jag faktist att jag ska ta och sätta mej vid tv;n eller något sådant.
Pussar


kommer ihåg när jag gick runt och sa att jag skulle gifta mej med honom.
haha, Inte mycket till hjärna då inte.
Men lite söt var han väll ändå på den här bilden ? (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0