Fortfarande sjuk.

Hej. Jag är fortfarande hemma och sjuk. Så idag har jag inte gjort särskilt mycket. Mamma har väll ringt några gånger och sånt. Så det är ju inte helt ensamt ! (: just nu sitter jag och snackar med nån kul människa som bara snackar om sitt snus på playahead. Och läser angelicas blogg. ( www.angehlicas.blogg.se ) Men jag varnar er !  hennes blogg kan vara beroende framkallande. Iallafall för mej för jag älskar att läsa den bloggisen ! bloggar är fina prylar det ! (a)
Hur som helst. Resten av dagen kanske jag spelar x-box. Har hittat ett jätteroligt spel. (a) Här får ni en liten förklaring;

Man är en barbie .. Hehe ;$ Och får i början en häst. Sen ska man rida runt på olika banor och samla 200 mynt och rädda 6 föl. I slutet av banan får man kasta lasso över en big horsie. (a) Och sen får man den hästen. ^^
Och så kan man tvätta hästen och lite sådant. Det är faktist roligare än det verkar så mobbas inte .. Jag älskar barbie så tack & hej.

 
i love yooooooou angelica ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0