morsning korsning. :}

Jag skrev inte igår kväll. Hade faktist tänkt mig det. Men det är sak samma. x) Så, Igår kväll, då gjorde jag först ingenting. Sen vid nio såg jag att massa va ute och spela fotboll. Så då gick jag dit. Då var bara Amelie, Eddie (min lillebror), Santi, Amelies mamma, Amelies pappa, och någon Jad. Som är typ 5 år. Han säger att han är 7 men han ser fan ut som 5. :o
Hur som helst. Jag gick dit. Och var med. Sen vid halv kvart i tio, då kom Ludde & Kajsa oxå. Det var väll trevlans, fast Eddie skadade sig så han kunde typ inte gå. Och Jad börja gråta för han fick bollen i fejset. För att vara ärlig så dog jag oxå faktist. Santi mosade min fot typ flera gånger. Oviktigt.

Idag vaknade jag redan vid halv tio. Gissa varför? .. Mamma klantade sig med tallrikarna så det lät som faaaan ! Tror ni inte jag var sur som skatan?! Lite senare ska jag till coopish med Jessica. Vi måste köpa några saker .. Så måste jag göra rent till Ozzy & Bosse, städa rummet (enligt mami) Sen finns det säkert massor med andra saker jag blir tvungen att göra. Städ dag, heja !. Hejdå.

                                                       /Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0