Medicinerna.

Godmorgon folket.
Jag hann inte mer än logga in på blogg innan det slog mig. (I) MEDICINERNA ! Jag har glömt tatt medicinerna ! , Så jag rusade in till köket och tog dom. Rekordsnabbt (:


Hur som helst. Idag fick jag inte sova ut inte. Vaknade redan vid nio av att jag hörde tv;n så jag gick upp och satte mig vid datorn. Fast skrev inte då. Sen kände jag att det "sög" i magen på maj. Så jag drog och keka en macka. Jättegott. ;)
Idag vet jag inte vad jag ska göra. Det känns inte som sommarlov. För jag vet liksom inte vad jag ska göra, gör typ ingenting. Alla är med någon, men inte jag. För jag är såhär .. ensam (?) Bravo Josse ! Ska snart ut med min kära syster. Fast vi ska liksom inte göra något. Hejdå. 
                                                                             / Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0