hej gotland

hej, jag har inte skrivit på ett tag, och jag tror det kommer bli så mer och mer. hinner inte med det liksom .. den här veckan har jag varit hos pappa. Inte gjort något speciellt annars. Nu går jag runt i huset och letar efter vissa kläder. Håller på att packa, för jag drar ti gotland på måndag .. det är lite typiskt. louise har oxå varit där, fast i två veckor och hon kommer hem idag typ. och jag åker på måndag. heja mej -.-

hur som helst. vet inte om ja kommer skriva mer innan vi drar dit, de beror på om ja kommer hinna. kanske ska ti pappa ida igen. nej nu orkar ja nt skriva mer, snackar me angelica på msn. www.angehlicas.blogg.se & vi har lite att snacka om. goodbye ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0