slutat bita på naglarna !

Godmorgon, först vill jag börja med att säga hurra till mej själv för att jag lyckats sluta bita på naglarna !

jajaaa, Idag ska Fanny sova här, föööör hennes föräldrar´. Alltså hennes mamma & hennes nuvarandra pojkvän. Heter det så ? Ska iallafall bort, & hon vill inte sova hos hennes pappa för hon tror att hon kommer få värsta über anfallet & inte kunna andas eftersom han har rätt många djur. Och eftersom både Fanny & jag har varit sjuka sen i onsdags i thiiiink. Så velade det här lite eftersom min mamma typ snacka om att aah ja vet inte !

Idag är det nån rolig grej på ängen. Hihihi, Först kan man keka korv, & fiskedam eller nått sånt. ;$ Så kommer en ponny som man får rida på. höhöhöhööh. :$ Sen är det tipspromenix. Och inte för att skryta, men jag har vunnit  VARJE år. Så jag har fett många priser. (a) Ohjustja, jag glömde nästan det viktigaste. ! En brandbil kommer sen som man får sitta i så kan man få en brandhatt hihi (a)
Nej det här blev ett konstigt inlägg. hejdå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0