Länge sedan jag skrev nu !

hej. det var nog ett tag sen jag skrev, jag vet inte hur länge sen. Men jag åkte ju till Gotland och var där en vecka. Det var skitkul. ^^ sen när jag kom hem åkte jag nästan direkt till pappa och var där oxå i en vecka . så träffade jag fanny och åkte till jakanssimhall,fast dom hade stängt ner hela äventyrsbadet så vi badade vid motionssimmet .. sen hittade vi sånnahär gula grejjer man har runt magen ..´ni fattar ? ;p så började vi leka med dom fast vi fick inte så vi övertalade dom att öppna sånna här trampliner eller vad de nu heter .. -.- & då fick jag kallsup och vågade inte hoppa mer ..
hur som helst , jag vet inte hur ofta jag kommer skriva den här veckan, skolan börjar på onsdag nästa vecka så jag tänkte liksom ta och njuta av sommarlovet det sista. sen är det bara ta tjuren vid hornen och gå tbx till skolan igen ! nu orkar jag inte skriva mer, skulle bara förklara vf jag inte skrivit så mycket. vi hörs :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0