Kom Tillbax Alvin ..

Alvin Gubben.. Förstår du inte att jag & Fanny sörjer dej ? Vi hann ju knappt börja. Ena dagen är du här, plötsligt .. vet jag inte var du finns. Det blev som ett slag i magen. All lycka, när jag vaknade på morgonen och kände att det fanns något att leva för. Visst, det var nog mening att det skulle bli såhär. Jag trodde på en ny vän, för du var sann, det kan jag inte neka till. Men att du bor i Malta.. Att du åkte tillbax dit igår. Fakk alltså. ingenting igår funkade. Jag kunde bara tänka negativt  "kanske är det sista gången vi träffats. Kanske kommer du aldrig mer tillbaks hit."  Seriöst, jag använder bara gud i sånna här fall, Du MÅSTE komma hit nästa sommar igen. Du måstemåstemåste ! Det är en lång tid, men jag hoppas, och jag vet att du kommer hit igen. Även om du aldrig nämnt det. Jag förstår nog hur du haft det. Du och din storebror. Ni är fan speciella, mogna för att vara killar. Hur fan ska det gå om jag aldrig mer ser dej? Jag älskar dej gubben och det vet du. Hade det inte varit för era fakkade föräldrar hade du varit här nu. Med din bror, med oss. men det är du inte. Hur gärna vi än hoppas och ber kommer du aldrig hit. Men jag ger mej inte. Jag ska vänta ett år. Sen kommer du. Det vet jag. Och tänker man efter är det inte så lång tid kvar, bara .. ett år ? Det är inte hela livet. Du får ha det så bra i malta. Och tänk positivt. För snart träffas vi, Om ungefär 300 dagar? För det är inte ens ett år kvar. Bara 11 månader ungefär. Och det går ju ganska snabbt. För nu har jag något att se fram emot , dej. Vi är tre personer här, din bror, jag och fanny. vi väntar på dej här i sverige. Kom tillbaks snart. För vi saknar dej gubben. Det gör vi, och hur gärna jag än vill glömma allt. Så går det inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0