Inga bilder. wtf ?!

idag var jag i skolan som vanligt dåra, jättesegt för vi pratade bara om betyg & hej kom å hjälp mej. imorgon börjar då 'den riktiga skolan' det menas med att jag har dom lektioner jag ska ha, & dom tider som jag kommer ha. Fick mitt nya schema idag, inte precis trevlans. börjar åtta imorgon & slutar halv fyra tror jag. Men på vårterminen kommer jag ha två dagar som jag slutat fetatidigt på för då har jag ingen hemkunskap eller musik. fett balligt :o kanske skriver imorgon om jag inte har något annat för mej efter skolan. Men nu måste jag bestämma kläder tills imorgon, för jag orkar inte vakna sex. hehe.  godnatt. (:  
 
går inte & lägga in bilder, så nöj er utan hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0